Fora masclistes dels nostres barris!

CaN3aE1WcAAnTrQ

[Consulta más abajo el texto en castellano]

El passat 2 de febrer vam saber (per un article publicat a La Directa) que un grup ultramasclista havia convocat trobades a 160 ciutats del món, entre les quals Barcelona.

Els encontres s’han impulsat des del blog Return of Kings, creat per Roosh Valizadeh, amb la finalitat de crear noves ‘tribus’ d’homes. La norma: només poden assistir homes heterosexuals. Cap dona, persona trans o homosexuals hi podran participar.

La web, que recull i reprodueix un discurs del més misogin i explícit i en què l’autor es reconeix anti-feminista, inclou articles com: Per què les dones no haurien de treballar? O, Per què el patriarcat és el millor sistema creat? A més, defensa la legalització de la violació dins la propietat privada.

Nosaltres no podíem romandre impassibles vers aquesta apologia de la violència masclista i la cultura de la violació, que no només trobem en la penetració forçada i violenta, sinó en molts altres comportaments que, per desgràcia, tenim normalitzats: l’assetjament en espais públics, en bars i discoteques, en festes populars…

De la mateixa manera que Valizadeh, altres homes, com l’espanyol Álvaro Reyes, prediquen amb ‘tècniques de seducció’ per reafirmar la seva idea de masculinitat (la tradicional, l’hegemònica, aquella amb la que els homes han de ser màquines sexuals i entendre el ‘NO’ d’una dona com a una simple broma).

Rebutgem rotundament aquests tipus de comportaments, que reforcen la ideologia masclista per la qual moltes dones moren diàriament a tot el món. Per això, i encara que la trobada Return of Kings hagi estat cancel·lada a raó de l’alarma feminista, ens sumem a la concentració de rebuig als grups ultramasclistes convocada pel dissabte 6 de febrer a les 19.30h a la sortida del metro d’Arc de Triomf (Nàpols).

Fora masclistes del nostres barris!

__

El pasado 2 de febrero supimos (por un artículo publicado en La Directa) que un grupo ultramachista había convocado encuentros en 160 ciudades del mundo, entre ellas Barcelona.

La concentración se ha impulsado desde el blog Return of Kings, creado por Roosh Valizadeh, con la finalidad de crear nuevas “tribus” de hombres. La regla: solo pueden asistir hombres heterosexuales. Ninguna mujer, personas trans u homosexuales podrán participar.

La web, que recoge un discurso misógino de lo más explícito y donde el autor se reconoce anti feminista, incluye artículos como: ¿Por qué las mujeres no deberían trabajar? o ¿Por qué el patriarcado es el mejor sistema creado? Además, defiende la legalización en propiedad privada de la violación.

Nosotras no podíamos permanecer impasibles ante tal apología de la violencia machista y la cultura de la violación, que se encuentra no solo en la penetración forzada y violenta, sino en otros muchos comportamientos que, por desgracia, tenemos normalizados: el acoso en lugares públicos, en bares y discotecas, en fiestas populares…

Al igual que Valizadeh, otros hombres, como el español Álvaro Reyes, predican con “técnicas de seducción” para reafirmarse en su idea de masculinidad (la tradicional, la hegemónica, esa por la que los hombres tienen que ser máquinas sexuales y tomar el ‘NO’ de una mujer como una simple broma).

Rechazamos rotundamente este tipo de comportamientos, que refuerzan la ideología machista por la que muchas mujeres mueren a diario en todo el mundo. Por eso, y aunque el encuentro de Return of Kings haya sido cancelado tras la alerta feminista, nos sumamos a la concentración en rechazo a los grupos ultramachistas que tendrá lugar el sábado 6 de febrero a las 19.30h en la salida del metro Arc de Triomf (Nàpols).

Fora masclistes del nostres barris!

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s